«

»

Kwi
18
2011

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

victory-technology-polska-logo

Jest dynamicznie rozwijającą się firmą produkującą części  ze szkła, metalu oraz tworzyw sztucznych do monitorów i telewizorów LCD/PDP dla znanych na całym świecie producentów jak Philips, Sharp, Toshiba, Jabil, TPV.

Aktualnie poszukujemy osób do pracy na stanowisko:

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

 

Numer referencyjny: BIZ/04/11

Miejsce pracy: Łódź

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

 

–  wsparcie zespołu Rozwoju Biznesu w codziennej obsłudze klientów firmy (B2B)

–  przyjmowanie zamówień oraz koordynowanie ich terminowej realizacji

–  monitorowanie i nadzór nad planem dostaw do klientów

–  codzienne wsparcie klientów w realizacji ich potrzeb i rozwiązywaniu problemów

–  udzielanie wsparcia klientowi zgłaszającemu reklamację

–  obsługa audytów klienta

Od kandydatów oczekujemy spełnienia następujących wymagań:

 

–  wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów

–  bardzo dobra znajomość języka angielskiego

–  łatwość w nawiązywaniu i podtrzymywaniu kontaktów

–  wysoka orientacja na jakość obsługi klientów

–  komunikatywność i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów

–  dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole

–  prawo jazdy kat. B

 

Wybranym kandydatom oferujemy pracę w ciekawej, dynamicznie rozwijającej się firmie, w międzynarodowym środowisku. Pracę w młodym zespole. Możliwość wykonywania odpowiedzialnej,  samodzielnej pracy i ciekawy zakres obowiązków.

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie ofert zawierających CV i list motywacyjny w języku polskim i angielskim na adres e-mail:

praca@vicszpl.com

(koniecznie z nr ref. BIZ/04/11 w temacie maila)

lub dostarczenie do siedziby firmy na adres:

Victory Technology Polska Sp.zo.o.

Ul. Brzezińska 5/15

92-103 Łódź

 

Podziel się:
  • Google Bookmarks
  • Facebook
  • Twitter
  • Add to favorites
  • Print
  • PDF