«

»

Wrz
05
2014

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem hiszpańskim

MoneyGram

MoneyGram jest światowym liderem w zakresie usług międzynarodowych transferów pieniężnych pomiędzy osobami fizycznymi. Oferujemy szybkie, wygodne, bezpieczne i godne zaufania gotówkowe przekazy pieniężne (cash-to-cash). Współpracujemy z międzynarodową siecią przedstawicieli, by móc zapewnić możliwość przesyłania pieniędzy do odbiorców w ponad 336 000 miejsc w 200 krajach na całym świecie.

W związku z otwarciem nowego SSC w Warszawie (Mokotów), szukamy osób na stanowisko:

 Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem hiszpańskim

 

Opis stanowiska:

  • Obsługa połączeń przychodzących od agentów z Ameryki Południowej oraz Hiszpanii (70% dnia pracy)
  • Sporadycznie kontakt e-mailem
  • Rejestrowanie informacji w systemach operacyjnych
  • Zapewnienie profesjonalnej i szybkiej obsługi klientów
  • Współpraca z kierownictwem i innymi działami firmy na świecie
  • Budowanie pozytywnych relacji z klientami firmy

Wymagania:

  • Znajomość języka angielskiego oraz JĘZYKA HISZPAŃSKIEGO NA POZIOMIE M.IN. B2
  • Swoboda wypowiedzi i wysoka kultura osobista
  • Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
  • Odporność na stres
  • Mile widziane lecz NIEKONIECZNE doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
  • Gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym

Oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowym środowisku
  • Szkolenia wprowadzające w specyfikę pracy
  • Możliwość rozwoju i wykorzystywania języków obcych w codziennej pracy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Umowę o pracę na czas nieokreślony
  • Pakiet benefitów
  • Pracę w systemie zmianowym 24/7

Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV w języku angielskim na adres:

maciej.stega@randstad.pl

Podziel się:
  • Google Bookmarks
  • Facebook
  • Twitter
  • Add to favorites
  • Print
  • PDF